Identificeer en activeer op specifieke klantensegmenten. In een wereld waar marketing steeds persoonlijker wordt, stelt Qiri's 'Personen voor opgegeven product' algoritme bedrijven in staat om diepgaande klantinzichten te gebruiken voor hypergerichte marketingcampagnes.
Dit algoritme analyseert de aankoopgeschiedenis en demografische gegevens van klanten om vast te stellen welke specifieke groepen waarschijnlijk geïnteresseerd zullen zijn in bepaalde producten. Deze informatie stelt marketeers in staat om precies die klanten te targeten die het meest waarschijnlijk positief zullen reageren op specifieke aanbiedingen of productintroducties.
Iedere klant is uniek maar klanten onderling hebben vergelijkingen waar het gaat om producten, merkvoorkeur, aankooppatronen en zo veel meer. Qiri ontdekt deze verbanden en kan komen tot actiegerichte klantsegmenten. Door via eigen en betaalde media deze inzichten in te zetten zijn retailers in staat consumenten efficiënter te werven en bestaande klanten effectiever te bereiken. Activeer de kennis richting marketing automation platform en acquisitie kanalen als Google en social media.
Alerts met actie. Stuur geautomatiseerd via email gepersonaliseerde campagnes naar specifieke klantsegmenten, volledig ingericht op basis van hun profiel, aankoop-, browsegedrag en voorkeuren.
Automatiseer doelgroep selecties door de klantsegmentatie te activeren binnen Google display en social kanalen. Bereik de klanten in het segment en vergelijkbare klanten om zo efficiënt mogelijk nieuwe orders binnen te halen.
Activeer via directe berichtgevingskanalen als SMS, What’s App of in app push notificaties tijdgevoelige aanbiedingen of informatie die relevant is voor de specifieke doelgroep om zo een hoge attentiewaarde te creëren en relevantie te bieden.