In de competitieve e-commerce wereld is het anticiperen op klantbehoeften cruciaal voor succes. Qiri's 'Winkelwagen-voorspelling voor de persoon' algoritme biedt retailers een krachtige tool om toekomstige aankopen van klanten te voorspellen, waardoor zij proactief kunnen inspelen op deze behoeften.
Dit geavanceerde algoritme analyseert het koopgedrag en de navigatiepatronen van klanten binnen de webshop om te voorspellen welke producten zij waarschijnlijk in hun winkelwagen zullen plaatsen.
Door gegevens zoals eerdere aankopen, bekeken producten, en interacties op de site te combineren, kan het algoritme toekomstige aankoopintenties inschatten en suggesties doen voor producten die de klant waarschijnlijk zal waarderen.
Anticiperen op klantbehoeften is nooit belangrijker geweest. Qiri biedt de mogelijkheid toekomstige aankopen van klanten nauwkeurig te voorspellen en proactief op te activeren via kanalen als e-mail, website en WhatsApp. Denk bijvoorbeeld aan de wekelijkse boodschappen. Gemak dient de mens.
Plan een demo
Gepersonaliseerde e-mails die niet alleen aankomen wanneer de klant het meest ontvankelijk is, maar ook productaanbevelingen bevatten die perfect aansluiten bij hun koophistorie en toekomstige behoeften. Stuur een dag voor het boodschappen doen alvast een link met acties voor jouw relevant om toe te voegen aan je wekelijkse boodschappen.
Op de website worden klanten begroet met een dynamisch gepersonaliseerde ervaring waar aanbevelingen verschijnen die precies op het juiste moment worden getoond, gebaseerd op hun verwachte aankoop ritme. Zo kunnen we eenvoudig nagaan wanneer de hondenvoeding waarschijnlijk weer op is en je nu kunt profiteren van gratis bezorging wanneer je 2 zakken afneemt.
Stuur een wekelijkse melding waarin de boodschappenlijst klaar staat en waarin de weekacties voor jouw relevant in zijn meegenomen. Zo wordt boodschappen doen echt persoonlijk en gemakkelijk.