In deze digitale tijdperk waarin klanten overstappen van de ene aanbieder naar de andere sneller dan je "winkelwagentje" kunt zeggen, biedt Qiri een set aab oplossing om klanten voor langere tijd aan je te binden. Door diepgravende inzichten in klantgedrag te combineren met een snufje kunstmatige intelligentie, creëert Qiri gepersonaliseerde ervaringen die consumenten niet alleen verleiden, maar ook vasthouden.
Het 'Seizoensgebonden momenten' algoritme van Qiri neemt de leiding door historische koopdata en seizoensgebonden kooppatronen te analyseren. Zodra het een aanstaande trend identificeert—of het nu een feestdag is of een seizoensgebonden piek in specifieke productcategorieën—wordt er automatisch een reeks gepersonaliseerde campagnes geactiveerd die klanten precies bieden wat ze op dat moment zoeken.
Gerelateerde en alternatieve productenEen product staat nooit op zichzelf. Het is onderdeel van een groter geheel. Met de inzet van de ‘Jaccard similarity- coëfficiënt’ wordt de samenhang bepaald om de juiste bij-verkopen te bepalen. Zo is er altijd een “haakje” om consumenten opnieuw te verleiden. Maar daarnaast kun je afnemende interesse herkennen en hier slim op inspelen met alternatieve producten. Denk hierbij aan een goedkoper, luxer, nieuwer of verbetert alternatief. Qiri herkent de verbanden op basis van de aankooppatronen voor alle klanten over alle producten en kan het beste volgende aanbod bepalen.
Herhalingsaankoop productenVolg het ritme van de consument en het product. Eenvoud en gemak zijn belangrijke koopmotieven en daar spelen de algoritmes “herhalingsaankoop product en “herhalingsaankoopproducten van de persoon” handig op in. Stuur automatisch en proactief op het juiste moment aanbod dat zeer waarschijnlijk weer door de consument aangeschaft zal worden. Qiri begrijpt het aankooppatroon op productniveau en herkent de bestel interval van de individuele klant en kan zo het beste advies op het juiste moment geven.
Qiri neemt het roer over en zorgt voor hyper persoonlijk klantcontact op schaal. De Digitale marketeer, CRM manager en e-commerce manager heeft met de toverstok van Qiri de kracht om iedere communicatie uiting echt persoonlijk te maken. Qiri tovert automatisch het beste volgende aanbod tevoorschijn, rechtstreeks in de inbox of via een pop-up op de app, precies op het moment dat de klant het meest ontvankelijk is.
Plan een demo
E-mails die resoneren. Bereik klanten met gepersonaliseerde e-mailcampagnes die zijn afgestemd op hun koophistorie en voorkeuren. Benut seizoensgebonden momenten om relevante productaanbevelingen te sturen die de interesse van de klant opwekken en de betrokkenheid vergroten.
Pushmeldingen met precisie. Stuur proactief gepersonaliseerde meldingen op basis van de individuele aankoopgeschiedenis en het verwachte herhaalaankoop tijdstip van de consument. Stimuleer herhaalaankopen door op het juiste moment relevante aanbiedingen te doen die aansluiten bij de behoeften van de klant.
Automatische aanbevelingen die aantrekken. Integreer Qiri's real-time analyse van gebruikersgedrag om gepersonaliseerde aanbevelingen te bieden op de website. Verbeter de gebruikerservaring door dynamisch inhoud aan te passen die past bij de interesses van de gebruiker, van productaanbevelingen tot aangepaste content op categoriepagina’s.