Elk merk wil een geweldige eerste indruk achterlaten. Het eerste contact met een klant is daarom meteen van groot belang. Met een welkomst-flow worden nieuwe klanten van een warm welkom voorzien. Of het nu om een aankoop in een webshop gaat, een nieuwe inschrijving voor de nieuwsbrief of het aanmaken van een klantaccount: de welkomst-flow biedt elke consument een persoonlijke introductie met een merk.
De meest populaire producten, automatisch in de inbox van de klant. Via het bestseller-algoritme krijgen consumenten gewilde producten op een presenteerblaadje. Qiri stelt op basis van een analyse van verkochte producten een bestsellerlijst samen. Wordt de lijst gegenereerd voor een bestaande klant? Dan worden eerder gekochte producten automatisch uit de lijst verwijderd.
hype-productenIs er een ware stormloop ontstaan op een product? Het Qiri-algoritme voor hype-producten zorgt ervoor dat jij deze golf niet mist. Hypes liggen in het verlengde van bestsellers. Qiri onderzoekt in een kortere periode welke producten minstens zo populair zijn, maar nog niet als bestseller bekend staan, met een minimaal aantal kopers als belangrijkste eis. Net als bestsellers, krijgen consumenten alleen producten te zien die zij nog niet geprobeerd hebben.
Gepersonaliseerde welkomst-flows zijn niet alleen een vriendelijke begroeting, maar ook een krachtige tool om klanten te overtuigen en betrokkenheid te creëren. Met Qiri geef je welkomstberichten en de klantreis een vliegende start. Implementeer Qiri in je email, website of categorie-pagina.
Plan een demo
Mails met inhoud. Heet individuele gebruikers welkom met gepersonaliseerde campagnes, volledig ingericht op basis van profiel, browsegedrag en voorkeuren. Trakteer elke inbox op de meeste relevantie content.
Automatische, persoonlijke aanbevelingen voor gebruikers op basis van online acties in jouw webomgeving. Qiri analyseert user-gedrag en verzorgt real-time relevante, gepersonaliseerde aanbevelingen.
Dynamische inhoud op een categoriepagina op basis van voorkeuren en interesses van de bezoekers of gebruiker. Geef op basis van data real-time de meest populaire producten per categorie weer.