Whitepaper

DE EVOLUTIE VAN DIGITALE MARKETING

Hoe kunnen marketeers effectief communiceren met hun doelgroep in een landschap dat wordt gedomineerd door een privacy-first beleid en met technologieën die de traditionele methoden van dataverzameling verder beperken?

INTRODUCTIE; NAVIGEREN DOOR DE PRIVACY-FIRST MARKETING REVOLUTIE

De digitale marketingwereld staat aan de vooravond van een transformatie. De afhankelijkheid van third-party cookies en massa advertenties maakt plaats voor een nieuw tijdperk waarin privacy, data-ethiek, en consumentenvertrouwen centraal staan.

Benieuwd hoe jij als marketeer toch zorgt voor gepersonaliseerde communicatie met je klant en zo succesvol blijft?

 

Laat hieronder je gegevens achter en wij delen de handvaten waarmee je als markeer succesvol blijft in de cookie-loze toekomst!

Inhoud

  1. Samenvatting
  2. Introductie
  3. De evolutie van digitale marketing
  4. Uitdagingen van het huidige marketinglandschap
  5. De rol van privacy en data-ethiek
  6. AI hyperpersonalisatie als oplossing
  7. Randvoorwaardelijk voor succes
  8. Implementatierichtlijnen
  9. Data van bezoekers vastleggen op je eigen server
  10. Goedkeuring gebruik en inzet online (gedrags)data
  11. Verzamel, opslaan, analyseren en activeren van data
  12. Start klein, schaal snel bij bewezen succes
  13. Conclusie